Wednesday, January 7, 2009

sumthing went wrong!!!!


arineh...cuma ader stau class jerkk.. lpas class sngah lab jap..then brg x smpai2 ag.. blek trus pg umah kak nor amek brg2... arineh kak nor msk special... she making pizza n pie!!!!sdap sgt2... xtually..dats only as intro.. since mlm td...ak xtau naper suddenly aku teringat kt sum1 yg ak syg sgt2 dlu.. ehhh...correction..sum1 yg ak cuba nk syg n tlh aku lupakan skrg.. ak x paham..kenapa kepala aku memikirkan ttg dia.. ak rsa sgt sedih n rndu pda dia.. padahal dlm wktu yg sama aku dh lama luperkan dia.. mgkin bnda neh dsebabkan oleh sesuatu bnda atau peristiwa yg meningatkan aku pda dia.. yupp...ak mmbelek setiap satu keping gmba n brg2 yg secara x sengajanyer mengimbau kenangan lau bersama dia.. oweh tuhan..kenapa didatangkan semula perasaan rindu dn syg ini kepadanya... sbg hmba yg lmah..ak hnya mampu berserah.. hhuhuhuhuh

1 comment:

violetbiru said...

sjauh mna pun kta cube utk mlupakn sesuatu..kta pasti akan ingatnya kmbli..
knp kta nak lpakan insan yg pnah kter nk syg tue?
wlaupun t'selit prasaan marah or len2..
spatutnya kta b'syukur krna m'punyai akal yg kuat n msih blh igt kmbli pristiwa @ person yg da hlg dr hdp kter..
kesedihan adlh penyeri dlm hdp kta,,percya x?
insan yg xpnah sedih adlh insan yg mati hatinya...
mgkin jga_rahsia d ht x siapa yg tahu_vb