Tuesday, January 20, 2009

::Dihambat & Dihimpit::

apa yg aku nk coretkan neh adalah berdasarkan apa yg aku alami dan rasa sekarang neh
moga tiada sesiapa yg tersinggung...

selama neh aku amat2 menghargai dan menghormati kawan2 ku..
aku amat2 menyayangi kawan2ku..
malah..setiap aper yg mereka lakukan..pasti aku akan menyokongnya..

namun...apa yg terjadi skrg bkn apa yg aku pinta..
jika selama ne..ak menerima mereka seadanya..
ak juga berharap agar mereka menerima aku seadanya..
namun...itu semua tidak berlaku..
ternyata...mereka tidak menerima aku seadanya..
kenapa skrg baru mereka mempertikai aper yg aku lakukan selama neh..

xperlah..ak menerima keadaan ini seadanya..
ak pasrah dgn apa yg dah berlaku..
namun...
walau lukanya telah sembuh sekalipun..
kesannya tetap kekal selamanya..

moga aku terus tbah menghadapi segalanya...



No comments: