Tuesday, December 9, 2008

K.O.R.B.A.N

operasi memotong n mencincang
lembu yg telah dilapah/disiat kulitnya
lembu yg telah terkorban..hukhuk

hueheuehue...its not 2 late lagi kan 4 me 2 wish selamat hari raya haji/korban/aidiladha...
ak blek kg sempena ari raya neh since dri ari sbtu..
smpi kg dlm ptg cmtuhla ng kakak aku...smpai2 umah jerk..mak aku dh siapkan nasi ayam utk aku..hahahaa...sedap sgt...syg kt mak...sbb aku neh lapa n kebuloq..aak pon bntai lah dlm 3 pinggan jerk..kakakakaka..gilerk aper aku neh.yerlah..mak ak msak sdap sgt..n x luper..mknn fevret yg messti ader..tempe goreng!!!!ntah baper puluh keping ak bntai..hahahaha

ak klu leyk kg mmg mkn jerlah kjer nyer..mcm2 mknn mak aku wat..hehehe..mlm sblum raya tolong mak aku wat rempeyek..isi beras dlm ketupat(isi jerlah sbb x pndai2 anyam)..heheheh..then tlg msak skli lah...best tau tlg mak msak..leyh blaja msak..so x rugi bila dok jauh nnt...leyh aplikasikan sgla ilmu yg ada..hehehehe...

pagi2 raya mak aku kjut..tp susah btol nk bgon sbb ujan lbat tol..nk g smyg pon cm mls even msjid dpn jer umah..hahaha..tp aku prgi gak k...n lpas blek solat sunat...rmai org kg n sedara mara dtg umah aku sbb bpak aku wat korban...hueheuehue
sekor lembu tlh mnnti d blkg umah utk dikorbankan...

ak pon terlibat sama..trik2 tali lembu n tlg pgg badan dia..hahahha...tehn bapak aku soh aku tlg lapah..neh lah 1st time ak lapah kulit lembu...hahahahabest tau...tup..tap..tup..tap...hbeslah sekor lembu aku kerjakan ng org2 kg n sedara mara..then potong dging dia n bhgi2 kt org kg...hueheue..wpon penat..terasa kepuasannya...then mlm mak aku msakkan sup tulang..wah..sdap sgt2...mmg sdaplah....

apepon...sempena raya korban neh...aku harap kita semua memahami erti pengorbanan yg sebenanr2nya...aminnnnnnnnnnnnnnn

No comments: