Monday, December 29, 2008

14 DECEMBER...

on dis 14 Dec.....
when it comes to me....
ak akn rsa sedeyh sgt2...suddenly ak rsa hiba sgt2...
kerana pada tarikh ini...ia mengigatkan aku pada seseorang yg amat2 ak sayangi n rindui..
insan neh sememangnya memberi byk pengaruh dlm hidup aku...
insan ini sememangnya benar2 amat bermakna dlm hidup aku..
dri kecik smpailah dewasa...ak amat rapat dgnnya...
sejak dri kecil..kami sememangnya seperti seorang kembar..kemana pergi...pastinya kami pergi berdua...ak betol2 terasa akan kehilangannya disaat dia pergi meninggalkan ku...


insan yg aku maksudkan aderlah....abangku sendiri iaitu Allahyarham Nurul Ikhwan B Moit...
jikalau hari ini...abgku masih hdup...bermakna tanggal 14 Dec yg merupakan hari kelahirannya maka akan genaplah umurnya yg ke-24 tahun...

ak x mmpu lagi utk menipu perasaan ini...sememmangnya aku amat2 merinduinya...
ak teringatkan setiap kenangan antara kami berdua..
aku teringatkan saat2 terakhir aku bersama dgnnya...
ya tuhan...tabahkanlah hatiku...tenangkanlah hatiku ini...

satu hanya aku berharap..semoga rohnya akan terus dirahmati dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...

al-fatihah.....

harini...aku menghadiahkan arwah abgku dengan bacaan yasin dan tahlil...

1 comment:

purplecolortshirt said...

al-fatihah utk die.

14 disember ni same tarikh lahir lina.
and jugak hari arwah adik lina meninggal.

mcm berkait je kn.
huhu~