Tuesday, April 14, 2009

aduhai..HELP ME!!!

heuheuee..
td tghri ak nk g renew raodtax keter..
then suddenly..akak comey tu kater sesuatu yg memeranjatkan aku
"adk..adk x bleh renew raodatx..JPJ tahan sbb ader saman"
huh..terkejut beruk@kera@ungka@lotong aku..
saman?ak tnyer lah bila..
akak tuh jwb..adk check lah kt jpj eykk
so..cpt2 lah tepon akak,ayah n mak aku..
sumernyer gelak2 kan aku..
diorg pon terperanjat..sbb ak neh pemandu yg berhemah(chewahh,perasan jer)
uper2nyer..saman tuh adalah 4 tahun yg lpas..
maser tuh bru dpt lesen..then bwk keta x pkai seat belt..
apelagi..datangla makhluk jelmaan berpakaian biru..hahaha

aku terpikir..punya lah lama..bru detect ker saman aku..
selama neh ak renew roadtax motor..roadtax keter..lesen.xder pon mslah..
igt dh lesap saman tuh.hehehe...
xperlah..jnji ak dh byr td..seb bek dpt RM50 jerkk
baek pacik JPJ tuh..ngeee....


No comments: