Monday, November 17, 2008

Im proud of Tun Dr Mahathir


“Kita dah buktikan formula ekonomi Tun Mahathir telah berjaya dan sekarang orang Amerika tiru formula Tun dalam menghadapi krisis (kewangan) dunia. Itu menunjukkan kehebatan pemimpin Melayu dalam ekonomi dunia."


hueheuee..just now i bru jerk baca satu keratan dalam akhbar yang mengatakan bahawa "formula ekonomi" yang dicadangkan oleh Tun Dr Mahathir dan telah diguna pakai oleh negara kita ketika mengalami krisis kewangan asia pada tahun 1997 telah ditiru oleh AS dalam menangani krisis kewangan negara tersebut dan juga dunia.

huehuee..once ak baca benda ni jerk..ak dah rasa bangga sangat2 sbb org yg menjadiIdola aku telah mencapai satu tahap kejayaan yang amat membanggakan..aku gak bangga sebab melalui pemikiran bernas Tun Dr Mahathir ini,ia dapat menyangkal dan membuktikan bahawa pemikiran anak melayu adalah baik dan setaraf dengan bangsa2 lain di dunia...

syabas Tun..aku mmg bangga lah dgn Tun Dr Mahathir ne...mintak2 lpas neh dunia akan engiktiraf beliau atas segala sumbangannya...mana tau kan..x mustahil,Tun dpat anugerah Nobel..sama2 kita doakan kesihatan dan kesejahteraan beliau!!!!!!!

SYABAS TUN DR MAHATHIR!!!!!!!





No comments: